2011. július 9., szombat

BUDAPESTI NYÁR

Mióta Budapesten vagyok igazán nem unatkozom, voltam a Vidám Parkban, megnéztem a Múmiák testközelben kiállítást, valamint a Nyolcak érdekes képeit a Szépművészeti Múzeumban,- voltam a Bűnügyi Múzeumban megnéztem a kitömött Kántor kutyát, minden idők legjobb nyomózókutyáját, részt vettem a Múzeumok éjszakája című, jó ötletű rendezvényen, láttam a kiváló orosz vizí cirkuszt a Városligetben, megcsodáltam a szépséges Széchenyi fürdőt,megnéztem a Belvárosi Színház A nagy négyes című előadását, melynek szereplői:
Molnár Piroska,Vári Éva, Szacsvay László,Benedek Miklós
voltak, akik a humorral teleszőtt darabot, remek alakításukkal gazdagították.
Látogatást tettem a Parlamentben, a Néprajzi Múzeumban, és megnéztem a kinai Agyaghadsereg katonáit.
Nagyon jó, hogy Budapesten pezsgő kulturális élet van, és jobbnál jobb programokból lehet választani, kedvünkre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése