2012. augusztus 12., vasárnap

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

Egy blogiró akkor a legboldogabb ha visszajelzést kap arról hogy amit leir az mást is érdekel,- és ha még tetszik is, az már igazán hab a tortán!
Ezt én már több esetben is megkaptam kedves olvasóimtól, amit ezuton is nagyon köszönök.
Amiért most virtuálisan tollat ragadok, az hogy kérem ne válasszátok a velem való kommunikáció felvételét a Skypen keresztül, mert a 9 órányi időeltolódás miatt ez kellemetlenségeket okoz, mert én és családtagjaim, el nem itélhető módon, éjjel aludni szeretünk.
Minden bejegyzésem után lehetőség van a kommentelésre, amire én általában reagálok. Levélcim tucsonidobostorta@gmail.com
És ha már irok egy másik dolog:Tudom, hogy a kis úttörő ott segit ahol tud, de én sajnos állás, munkaügy, pénzsegély küldésében sem tudok segiteni.
Remélve, hogy nem bántottam meg senkit sem, köszönöm megértéseteket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése