2012. január 7., szombat

BÚCSÚ MAGDITÓL

Barátnőmnél négy éve diagnosztizálták a mellrákot, ami gyakran előfordul a gyermektelen nőknél.Magdika úgy határozott alternativ gyógymódokkal fogja gyógyitani magát, és szorgalmasan járt a C és B vitamin injekciós kezelésekre.
Okos, határozott barátnőm nem engedte magát befolyásolni senkitől, haladt a maga útján. A második évben már a csipőcsontjában a harmadik évben a májban is kialakult daganat.Amikor rokona elvitte kemoterápiára már késő volt, a kór elburjánzott a testében.Barátnőm élete plusz egy lakás ára ment a kezelésekre, miközben, ma 8O százalékban gyógyitható ez a rákfajta.
Nyáron, mikor Budapesten voltam, kétszer találkoztam vele. Először szinházban voltuk, csinos, nagyon elegáns volt mint mindig, és nagyon jókedvü. Aztán a lakásán, ahol a nagy adag bizakodásába már egy árnyalatnyi lemondás is került.Végül kikisért a villamos megállóhoz, és mert a villamos megérkezett ,én felszálltam és visszanéztem, ott állt a másik oldalon hosszú narancsszinü ruhájába kissé belekapott a szél, fején szalmakalap, úgy állt a fényben, integetve, mosolyogva.
Akkor még nem tudtam, hogy ezt a képet kell megőriznem majd róla.
A búcsútalálkozót már lemondta, ledöbbent a hirtelen megjelenő éles fájdalmaktól, amik aztán egyre fokozódtak. Augusztus óta fekvőbeteg volt, ápolásra szorult és tegnap végleg itthagyta ezt a földi világot.
Isten veled Magdikám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése