2011. március 3., csütörtök

MAGYAR ÉLELMISZER

Barátaim hívták fel a figyelmemet erre a közel-keleti élelmiszer boltra. Magam sohasem gondoltam volna, hogy egy keleti üzletben, magyar  élelmiszerek is fellelhetők.A bolt pici és zsúfolt, első alkalommal mikor ott jártam nem is tudtam felfedezni az egész kínálatot, mert annyi érdekes dologra akadtam. Mikor legközelebb utamba ejtettem, már jobban átláttam, hogy mi merre található és így könnyebben akadtam rá a következő dolgokra: elősütött piskóta lap, ostya lap, különféle lekvárok, közte magyar szilva lekvár,  európai csokoládék, káposztával töltött alma paprika, tölteni való káposztalevél,  juhturó, gríz,  magyar gesztenyepüré, málna szörp, meggy kompót, nápolyi és még sok minden más is kapható, illatos keleti  fűszerek és mindenféle keleti mézes édességek társaságában.
Click to play this Smilebox collage
Create your own collage - Powered by Smilebox
Cim:
Caravan Mideastern Foods 2817 North Country Club Road, Tucson

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése